مرکز کاردرمانی امیرآباد مرکزگفتاردرمانی امیرآباد

مرکز کاردرمانی امیرآباد مرکزگفتاردرمانی امیرآباد
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹
  • ادمین
  • ۰ دیدگاه
  • ۵ دقیقه

مرکز کاردرمانی امیرآباد مرکزگفتاردرمانی امیرآباد

بهترین مرکز کاردرمانی و بهترین مرکزگفتاردرمانی امیرآباد

 

بهترین مرکز کاردرمانی و بهترین مرکزگفتاردرمانی امیرآباد کدام است. در ابتدا با منطقه امیرآباد اشنا میشویم . امیرآباد یکی از قدیمی ترین محله های تهران می باشد .

 

در واقع منطقه امیرآباد شمالی از حدود خیابان فاطمی شروع شده و تا اتوبان حکیم ادامه می یابد . در مجاورت اتوبان چمران واقع شده است امیرآباد مراکز درمانی و بیمارستانی مهمی را در خود جای داده است .

 

از جمله انها بیمارستان دکتر شریعتی و بیمارستان  مرکز قلب تهران و مرکز اتیسم و مرکز گوارش می باشد . بهترین مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی نزدیک به امیرآباد کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی افق گیشا می باشد.

 

دسترسی کاردرمانی امیرآباد و گفتاردرمانی امیرآباد

 

راه دسترسی سریع به مرکز کاردرمانی افق از خیابان جلال ال احمد می باشد. جهت ارتباط با این مرکز می توان از طریق شماره تلفن 88235046 با بخش پذیرش مرکز کاردرمانی افق تماس و وقت ارزیابی گرفت .

 

فاصله امیرآباد با مرکز کاردرمانی افق حدود 5 الی 10 دقیقه می باشد . در مرکز کاردرمانی افق بهترین خدمات کاردرمانی غرب تهران و گفتاردرمانی غرب تهران ارایه می شود .

 

در این مرکز خدمات کاردرمانی کودکان و کاردرمانی راه رفتن و کاردرمانی بزرگسالان. و گفتاردرمانی کودکان و بازی درمانی و ماساز تخصصی کاردرمانی کودکان و کاردمانی ذهنی با بهترین کیفیت در غرب تهران و نواحی گیشا و امیرآباد ارایه میگردد.

 

مرکز کاردرمانی افق

 

در مرکز کاردرمانی افق میتوان از فواید کاردرمانی با بهترین متخصصان کاردرمانی و همین طور فواید گفتاردرمانی با بهترین متخصصین گفتاردرمانی با کمترین هزینه کاردمانی بهره برد .

 

در کلینیک کاردمانی افق تلاش می شود دوره کاردمانی در حداقل زمان با بهترین کیفیت ارایه شود.

 

با وجود زمانبر بودن دوره کاردرمانی کلینیک افق با تنوع خدمات و تمرینات کاردرمانی جذابیت لازم را برای فرد حفظ و مشارکت مراجع و تمرینات کاردرمانی و گفتاردرمانی را در بالاترین سطح حفظ کند .

 

میتوان گفت با وجود خدمات کامل کلینیک افق مراجعین منطقه امیرآباد نیازی به مراجعه به سایر مناطق جهت دریافت خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی ندارند.

۰ دیدگاه:

اولین دیدگاه را شما بنویسید.

    دیدگاه شما