کاردرمانی در ستارخان

کاردرمانی در ستارخان
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
  • ادمین
  • ۰ دیدگاه
  • ۵ دقیقه

کاردرمانی در ستارخان

مرکز کاردرمانی افق یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز کاردرمانی و گفتاردرمانی در تهران. و محدوده غرب و کاردرمانی ستارخان تهران می باشد .

 

کاردرمانی و گفتاردرمانی افق در منطقه گیشا یکی از مناطق اصلی تهران واقع شده است . خدمات اصلی این مرکز برای کودکان است. که شامل کاردرمانی جسمی کاردرمانی درکی حرکتی کاردرمانی ذهنی اتاق تاریک گفتاردرمانی بازی درمانی و ماساز تخصصی اطفال می باشد .

 

ساکنین محله ستارخان از طریق اتوبان چمران خیابان پاتریس لومومبا خیابان شهرارا و خیابان سازمان اب می توانند به این مرکز مراجعه کنند. و از خدمات این مرکز بهره مند شوند .

 

کاردرمانی بزرگسالان در ستارخان :

 

اختلالات حرکتی و محدودیت های حرکتی که در بیماری هایی مانند ام اس سکته مغزی پارکینسون و انواع شکستگی ها رخ می دهد . در ضمن خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی در محدوده ستارخان در صورت شرایط خاص بیماران توسط درمانگران کاردرمانی افق گیشا در منزل نیز صورت می گیرد

 

حد فاصل محله ستارخان جهت مراجعه به کاردرمانی افق گیشا بین 5 تا 10 دقیقه می باشد .

 

کاردرمانی در سعادت اباد :

 

مراجعینی که در منطقه 2 و محله سعادت اباد ساکن هستند می توانند جهت دریافت خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی به کلینیک کادرمانی و گفتادرمانی افق. واقع در ابتدای ورودی محله گیشا مراجعه کنند . مسیر دسترسی به کاردرمانی افق اتوبان چمران جنوب و یادگار امام جنوب و شیخ فضل الله از سمت سعادت اباد و شهرک غرب می باشد .

 

خدمات کاردرمانی ستارخان و گفتاردرمانی افق :

 

این مرکز تمام خدمات توانبخشی از جمله کاردرمانی جسمی کادرمانی ذهنی بازی درمانی گفتادرمانی و ماساز تخصصی اطفال می باشد .

 

روند پذیرش بیماران در مرکز کاردرمانی افق :

 

مراجعین کاردرمانی و گفتاردرمانی پس از تماس با بخش پذیزش کاردرمانی افق گیشا در اولین فرصت جهت ارزیابی توسطمتخصصین مرکز افق با انها تماس گرفته می شود .

 

گس از جلسه ارزیابی خدمت مورد نیاز بیماران جهت پیگیری منظم و دقیق در دستور کار قرار گرفته می شود .

 

حداکثر زمان مراجعه به کاردرمانی افق برای ساکنین سعادت اباد حداکثر 20 دقیقه می باشد .

۰ دیدگاه:

اولین دیدگاه را شما بنویسید.

    دیدگاه شما