خدمات کاردرمانی آنلاین

خدمات کاردرمانی آنلاین
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
  • ادمین
  • ۰ دیدگاه
  • ۵ دقیقه

خدمات کاردرمانی آنلاین

با شیوع گسترده بیماری کرونا و ایجاد محدودیت در رفت و آمد، دریافت خدمات کاردرمانی و توانبخشی برای خیلی ازبیماران سخت و دشوار شد.

 

چرا کاردرمانی آنلاین؟

شاید تا همین چند سال پیش،ارائه خدمات درمانی به صورت آنلاین اصلا قابل تصور هم نبود. اما اکنون که خیلی از کارهای روزمره، از خرید لباس و لوازم منزل گرفته تا برگزاری کلاس و همایش به صورت آنلاین انجام می شود، پذیرش خدمات درمانی به صورت آنلاین هم نه تنها مورد استقبال قرار گرفته، بلکه امری ضروری به حساب می آید.

بنابر این ما در مرکز کاردرمانی افق تصمیم گرفتیم تا خدمات کاردرمانی و توانخبشی کودکان و بزرگسالان را تا حد ممکن به صورت آنلاین ارائه کنیم. این امر نه تنها در زمان شیوع کرونا، بلکه بعد از آن هم بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

کاردرمانی آنلاین بعد از کرونا

با توجه به رفت و آمد و دوری فاصله، مراجعه به مرکز کاردمانی خوب و کاردرمانگر متخصص و دلسوز، کار دشواری است. برای برخی کودکان و بزرگسالان حتی رفت و آمد در مسیرهای کم هم غیر ممکن یا بسیار دشوار است. با ارایه خدمات کاردرمانی آنلاین، بیمار حتی اگر در شهر دیگری باشد می تواند از بهترین خدمات کاردرمانی استفاده کند.

 

کاردرمانی آنلاین در کلینیک کاردرمانی افق

بهترین خدمات کاردرمانی در مرکز کاردرمانی افق توسط متخصصین این حوزه آقای دکتر بهزاد امینی و آقای دکتر منصور نوری به صورت حضوری و آنلاین ارائه می شود. ما در مرکز افق همراه شما هستیم تا با پیگیری منظم و دقیق، مشکلات کودکان و بزگسالان به طور کامل حل شود.

۰ دیدگاه:

اولین دیدگاه را شما بنویسید.

    دیدگاه شما